سایت تفریحی سرگرمی فان سرا

پورتال اینترنتی فان سرا

سایت تفریحی سرگرمی فان سرا

پورتال اینترنتی فان سرا

دانلود مداحی محرمی حاج مهدی میرداماد

فاطمه حاتمیان | دوشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۶:۰۰ ب.ظ | ۰ نظر

دانلود مداحی محرمی حاج مهدی میرداماد 


مجموعه نوحه ها و روضه های مراسم های شب اول الی یازدهم محرم ۱۳۹۳ با مداحی حاج مهدی میرداماد که در اصفهان برگزار شده است را میتوانید به صورت صوتی در ادامه مطلب دانلود کنید.

شب اول محرم ۱۳۹۳:

صحبت های مهم حاج سید مهدی میرداماد (صحبت) 
عاشق گرفته باز قنوت دعا بیا (مناجات امام زمان) 
روضه حضرت مسلم ابن عقیل علیه السلام (روضه) 
یا ساکن کربلا یا وارث الانبیاء (زمینه زیبا) 
سلام ای دو عالم به عشقت اسیر (نوحه)
همه دار و ندار من فدای حضرت ارباب (سه ضرب)
محرم اومده دلا رو غم گرفت (واحد زیبا)
شب اول بیاید همگی با شهدا بریم کربلا (واحد)
غریب حسین غریب حسین غریب (شور)
کعبه ی دل شده شش گوشه تو (شور زیبا)
خیمه و پرچم نوحه ماتم بوی سیب کربلا (همخوانی)

شب دوم محرم ۱۳۹۳:

هزار تا لشکر آمده بیا که برگردیم (روضه)
با احتیاط لاله ی من را زمین بزار (روضه)
نوحه کنید برا حسین گریه کنید (زمینه زیبا)
گریه کن ای زمین خون ببار آسمون (سنگین)
حسین وااای حسین وااای حسین وااای (شور)

شب سوم محرم ۱۳۹۳:

بیا که ماه جمالت ظهور می خواهد (مناجات)

بیا به سر رسیده غم انتظارها (روضه حضرت رقیه)

نگفتی من دل دارم رفتی نگفتی (زمینه زیبا)

سلام علی ساکن کربلا سلام علی (نوحه)

من خیلی چشم به راهت بودم دیر اومدی (واحد)

کربلا منو گریه کربلا منو زاری (واحد زیبا)

به تو باز کارم افتاده می بینی بارم افتاده (شور)

روضه دشتی حضرت رقیه سلام الله علیها (مناجات)

شب چهارم محرم ۱۳۹۳:

گریه بر حسین تمنای خلقت است (مناجات)

ای عفو و کرامت ز ازل بنده ی تو (روضه)

کشتی به گل نشسته اومده (زمینه زیبا)

سلام ای دلت مثل دریا حسین (وحه)

در کمند عشق خود بسته ای دست مرا (سنگین)

دستمو بگیر نزار اشتباه برم (واحد زیبا)

به تو باز کارم افتاده می بینی بارم (شور زیبا)

شب پنجم محرم ۱۳۹۳:

جان به فدای کسی که هر آنچه را بخشید (مناجات)

کوچکترین دلیر پس از شیش ماهه بود (روضه)

جوونت رفته علمدارت نیست میون گودال (زمینه زیبا)

سلام ای غمت اشک چشمان من (نوحه)

سایه ی سرم عمو پسر نمی خواهی (سنگین)

می شمارم با یه امیدی روز به روز هفته ها ( واحد زیبا)

منم و هوای تو هوای نفس زدن تو روضه ها (شور زیبا)

روضه حضرت سیدالشهدا (ع) و حضرت قاسم (ع)

شب ششم محرم الحرام ۱۳۹۳:

چشم خود را باز کردم ابتدا گفتم حسین (مناجات)

روضه حضرت قاسم بن الحسن علیه السلام (روضه)

کجایی بابا بیای ببینی عبای جد تو رو دوشم (زمینه)

ای فاتح جمل نامت شد از ازل احلی من العسل (نوحه)

چی به سر تو اومده ای نوجوون من (واحد)

سینه زنا منم که به زهرا نورعینم (واحد)

منم و هوای تو هوای نفس زدن تو روضه ها (شور زیبا)

روضه حضرت علی اصغر علیه السلام (مناجات)

شب هفتم محرم الحرام ۱۳۹۳:

بیا مسافر غریب صحرا (مناجات)

لا لا لا لا لا لا لا لا علی اصغر (روضه)

روضه حضرت علی اصغر علیه السلام (روضه)

روضه حضرت علی اصغر علیه السلام (روضه)

الهی الهی الهی که بارون بگیره (زمینه)

سلام آبروی نمازم حسین (نوحه)

شب هشتم محرم الحرام ۱۳۹۳:

اگر که سر بدهم پای پرچم تو کم (مناجات)

روضه از زبان روضه خوان های قدیمی (روضه)

ای ز سر تا به قدم جان اباعبدالله (روضه)

مقتل حضرت علی اکبر علیه السلام (روضه)

چشماتو وا کن بابا ، منو نگاه کن بابا (زمینه)

سلام ای قرار دل بی قرار (نوحه)

دنیای من روی سرم خراب شد (سنگین)

سوز همیشه ی جگرم با یا حسین (واحد)

خوش به حال هر کسی که برات تب کرده (شور)

یکی مثل من قطره یکی مثل تو دریا (شور زیبا)

روضه حضرت قمر منیر بنی هاشم علیه السلام (مناجات)

شب تاسوعا محرم الحرام ۱۳۹۳:

چشمان خیس و ابری ات غم دارد آقا (مناجات)

در صفت ابالغوث بودن حضرت قمرالعشیره (مقتل خوانی)

دریا کشید نعره صدا زد مرا بنوش (روضه)

روضه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام

پاشو علمدار حرم هنوز علم داری (روضه)

همون دم که رفتی دلم رفت (زمینه)

سلام ای به خون خفته ماه حسین (نوحه)

پاشو اباالفضل که دیگه حتی در آوردی (سنگین)

شب یلدای من شب هیئت حسین (واحد شلاقی)

ایها العباس ذو النفس (تک زیبا)

روضه لیاقت می خواد (شور زیبا)

روضه موسی ابن جعفر علیه السلام (روضه پایانی)

شب عاشورا محرم الحرام ۱۳۹۳:

شب عشق بود و شب شور (مناجات)

خدا کند همه زخم ها به تن بخورد (روضه)

چه جوری دلت میاد منو بزاری بری (زمینه)

سلام ای امام الهدی یاحسین (نوحه)

شب عبادته شب قیامته میون سینه ها (واحد)

کشته منو به خدا داغ محرم تو (واحد زیبا)

به سیاهی های پرچم سیاهت گره ( شور)

اگر که سر بدهم پای پرچم تو کم است (روضه پایانی)

شب شام غریبان محرم الحرام ۱۳۹۳:

این سر شب زده ای کاش به سامان برسد (مناجات)

کوتاه کن کلام بماند بقیه اش (روضه)

کاشکی بودیم کربلا تو گودی قتلگاه (زمینه)

قربان عاشقی که به گودال قتلگاه (شور)

مقصد و مقصدودم بی حرم نابودم (شور زیبا)


منبع: beheshtdl.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Autosurf Websyndic >