سایت تفریحی سرگرمی فان سرا

پورتال اینترنتی فان سرا

سایت تفریحی سرگرمی فان سرا

پورتال اینترنتی فان سرا

اطلاعات جالبی از ادل وانتشار آهنگ جدید و پر طرفدارش+دانلود

فاطمه حاتمیان | يكشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۱۵ ب.ظ | ۰ نظر

اطلاعات جالبی از ادل وانتشار آهنگ جدید و پر طرفدارش+دانلود

گزارش سرویس موسیقی "کافه سینما" از انتشار تک‌آهنگ ادل (ADELE) و گفته های جالبش درباره زندگی اش، و اطلاعات آلبوم تازه اش

ادل سرانجام پس از ماه‌ها گمانه‌زنی با انتشار پیامی پراحساس در توییتر، نام آلبوم جدید خود را به طور رسمی اعلام کرد. این آلبوم که 25 نام دارد در روز بیستم نوامبر منتشر خواهد شد و اولین سینگل از آلبوم جدید با نام Hello از همین حالا در دسترس علاقمندان قرار دارد.

به گزارش سرویس موسیقی کافه سینما، ادل صحبت‌های خود را این طور شروع کرد: "وقتی هفت ساله بودم می‌خواستم هشت ساله باشم. وقتی هشت ساله بودم می‌خواستم دوازده ساله باشم و وقتی دوازده ساله شدم می‌خواستم هجده ساله باشم. بعد از اون دیگه نمی‌خواستم سنم بیشتر بشه. حالا محدوده بین 16 تا 24 سالگی‌ام رو علامت می‌زنم تا ببینم می‌تونم یک جوری زیر میزی ازشون فرار کنم! احساس می‌کنم تا حالا تمام زندگیم رو صرف آرزو کردن برای اتفاق‌های دیگه (به جز اون‌هایی که تاحالا اتفاق افتاده) کردم. همیشه آرزو می‌کردم سنم بیشتر بشه، جای دیگه‌ای باشم، یه چیزهایی رو به یاد داشته باشم و یه چیزهایی رو فراموش کنم. آرزو داشتم خیلی از چیزهای خوب رو به دلیل این که خسته یا ترسیده بودم نابود نمی‌کردم. آرزو می‌کردم انقدر نسبت به همه چیز واقع‌بینانه برخورد نمی‌کردم، مادر بزرگم رو بیشتر می‌شناختم، انقدر زیاد خودم رو نمی‌شناختم چون معنیش این بود که از قبل می‌دونستم چه اتفاقی قراره بیافته. آرزو داشتم موهام رو نمی‌تراشیدم و قدم 7 فوت و پنج اینج (حدود 2.25 متر) بود. آرزوم این بود که هم صبر و در عین حال عجله می‌کردم."

ادل در ادامه صحبت‌هایش از آلبوم قبلی‌اش و گذشته‌اش می‌گوید: "آلبوم قبلی من درباره شکست یک رابطه بود و اگه بخوام اسمی روی آلبوم جدیدم بذارم باید بگم این شروع یک اتفاق جدیده. با خودم آشتی کردم، زمان‌های از دست رفته رو جبران کردم، ارتباطی دوباره با همه چیزهایی که انجام دادم یا ندادم داشتم ولی مثل گذشته‌ها دیگه نمی‌شه زمان رو برگردوند. چیزی که انجام شده، رفته پی کارش. بیست و پنج سالگی نقطه عطف زندگی من هست. خیلی سریع وارد نیمه دوم دهه سوم زندگیم شدم. به عنوان کسی که در لبه پرتگاه بین اواخر دوران بلوغ و یک شخص بزرگسال کامل زندگی می‌کنم تصمیم گرفتم تبدیل به شخصی بشم که تا ابد با همین ویژگی‌ها باقی بمونم بدون این که خاطرات پر از چیزهای چرند قبلیم رو حذف کنم. دلم برای همه چیزهای مربوط به گذشته، چه خوب و چه بد، تنگ شده اما فقط به خاطر اینکه برنمی‌گردن. وقتی توی اون دوران زندگیم بودم می‌خواستم ازشون بیام بیرون، خیلی نرمال! مثل وقتی که نوجوان بودم و با دوستم درباره چیزهای چرت و پرت حرف می‌زدم و به آینده توجهی نداشتم و اهمیتی هم براش قائل نبودم چون اون موقع آینده مثل الان برام مهم نبود. توانایی این که در مورد همه چیز گستاخ باشی و آخرش هم به هیچ نتیجه‌ای نرسی. حتی دنبال کردن و شکستن قوانین... بهتر از رعایت کردن قانونه. آلبوم 25 درباره روند شناختن شخصی هست که حالا به اون تبدیل شدم بدون این که اون روند طی شدنش رو بشناسم یا بدونم چه جوری گذشته. و معذرت می‌خوام از این که برای این آلبوم انقدر معطل شدین، ولی می‌دونین، زندگی می‌گذره."

ادل درباره این که گروه وان دیرکشن و جاستین بیبر به خاطر ترس از رقابت با او و تحقیر شدن‌شان ، آلبوم جدیدشان را یک هفته زودتر عرضه می‌کنند گفت: "جاستین بیبر و وان دیرکشن یه لشکر طرفدار دارن. وان دیرکشن و من با یک کمپانی قرارداد داریم بنابراین در مورد اونا حداقل می‌تونم بگم جلو انداختن آلبوم‌شان به خاطر تصمیم کمپانی بود و تصمیم خودشون نبود."

موزیک ویدیوی شش دقیقه‌ای سینگل اول آلبوم جدید ادل در صبح روز جمعه، بیست و سوم اکتبر، برای اولین بار در سراسر جهان پخش شد. این ویدیو توسط خاویر دولان، (برنده جایزه ویژه هیات داوران جشنواره کن برای فیلم Mommy) کارگردانی شده و روایتی زیبا را به تصویر می‌کشد. این ویدیو چند روز قبل در مونتریال کانادا فیلمبرداری شده است. دولان ضمن اشاره به این که از کار کردن با ادل احساس غرور و افتخار می‌کند در مورد این ویدیو گفته است: "وقتی اولین بار ترانه رو شنیدم همه تصاویر به صورت خودکار توی ذهنم اومدن و اعتماد و سخاوت این دختر به من اجازه داد افکارم رو آزادانه پیاده کنم. پشت صحنه ویدیو در کنار ادل فوق‌العاده بود و فکر کردن به این که در حال کارگردانی ویدیویی هستی که ادل در حال بازی کردن توش هست هیجان‌انگیز بود. به این نتیجه رسیدم که ادل یک بازیگر خیلی بااستعداده و مهم هم نیست در این باره به شما چی می‌گه ولی بی‌نظیره. ادل به من اجازه داد با همه وجودم وارد این کار بشم. من تونستم از نظر احساسی و هنری توی این ویدیو رها و آزاد بشم، مثل کاری که ادل همیشه انجامش می‌ده. این باعث افتخار من هست."

ساعات کمی از انتشار این ویدیو گذشته و در همین مدت کوتاه، آلبوم ادل در چهل و یک کشور و سینگل Hello در پنجاه و پنج کشور جهان در صدر آیتونز چارت قرار دارند و هر لحظه به تعداد این کشورها اضافه می‌شود. همانطوری که انتظار می‌رود ادل بازگشتی بسیار شکوهمند به دنیای موسیقی داشته و حالا هدف بعدی که بسیار مهم است افزایش بیشتر فروش این آلبوم نسبت به آلبوم فوق‌العاده موفق 21 او است و هرچند این کار بسیار سخت به نظر می‌رسد اما نخستین واکنش‌های مردم سراسر جهان به سینگل اول آلبوم جدید می‌تواند نشانه‌ای برای اتفاقی بزرگتر باشد.

لیست ترانه‌های آلبوم 25 به شرح زیر است:

1. Hello
2. Send My Love (To Your New Lover)
3. I Miss You
4. When We Were Young
5. Remedy
6. Water Under The Bridge
7. River Lea
8. Love In The Dark
9. Million Years Ago
10. All I Ask
11. Sweetest Devotion

دانلود نسخه بی‌کلام ترانه Hello از ادل

منبع: caffecinema.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Autosurf Websyndic >