سایت تفریحی سرگرمی فان سرا

پورتال اینترنتی فان سرا

سایت تفریحی سرگرمی فان سرا

پورتال اینترنتی فان سرا

پیامک های جدید دوست داشتن

فاطمه حاتمیان | جمعه, ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۳۴ ق.ظ | ۰ نظر

پیامک های جدید دوست داشتن

ﻫﺮ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﻋﻄﺮ ﺧﺎصی ﺩﺍﺭﺩ
ﮔﺎﻫﯽ ﺑﺮﺧﯽ ﻋﺠﯿﺐ ﺑﻮﯼ دوست داشتن ﻣﯽ ﺩﻫﻨﺪ ﻣﺜﻞ تو

.

.

.

.

اس ام اس دوست داشتن عاشقانه   
عشق را رنگ آبی زدم دوست داشتن را قرمز نامردی را سیاه دروغ را سفید ولی نمی دانم چرا به تو که میرسم نمی دانم مهربانی چه رنگی است   ؟

.

.

.

.

اس ام اس دوست داشتن جدید   
مثل باران دم صبح لطافت دارى مهر می ورزی و در مهر مهارت دارىچه قشنگ است که در سابقه ات ثبت شده: که به ولخرجی در عاطفه عادت داری

.

.

.

.

اس ام اس دوست داشتن ۹۳   
ابزار دوستت دارم تو زبانت است
ابزار دوستت دارم من نگاهم است
کار با ابزار ابراز احساس تو را یاد ندارم افسوس

.

.

.

.

اس ام اس های دوست داشتن   
عشق چیز عجیبی نیست عشق یعنی تو دلت بگیرد و من نفسم

.

.

.

.

اس ام اس دوست داشتن جدید   
از دلم تا لب ایوان شما راهى نیست فقط چند قدم دلتنگى مقدارى لیاقت همین

.

.

.

.

اس ام اس دوست داشتن عاشقانه   
ای امید لحظه های ناگزیر
ساقی بی دست دستم را بگیر

.

.

.

.

اس ام اس دوست داشتن   
ناز تو را کشیده ام و می کشم هنوز
نقاشی ام برای همین خوب تر شده

.

.

.

.

اس ام اس دوست داشتن جدید   
کاش میشد شوخی شوخی به چشام نگاه کنی  تا بفهمی جدی جدی چقدر دوست دارم

.

.

.

.

اس ام اس دوست داشتن ۹۳   
من خدا را در قلب کسانی دیدم که بدون هیچ توقعی مهربانند درست مثل تو

.

.

.

.

اس ام اس های دوست داشتن   
کاش میدانستی که خیال تو می ارزد به داشتن خیلی ها
چه برسد به داشتنت که می ارزد به کل دنیا

.

.

.

.

اس ام اس دوست داشتن جدید   
عاشقتم دوستت دارم
یک کلمه است با دنیایی‌ از مسئولیت
گفتنش هنر نیست؛
مسئولیت پذیریش هنراست

.

.

.

.

اس ام اس دوست داشتن ۹۳   
بعضی از نگاه ها صدای قشنگی دارند
مثل نگاه نو

.

.

.

.

اس ام اس های دوست داشتن   
سر انگشتانم
به خاطرات تو گره خورده
هرچه دور تر میشوی
این گره کور تر خواهد شد

.

.

.

.

اس ام اس دوست داشتن جدید   
خوشبختی داشتن کسی است که بیشتر از خودش تو را بخواهد و بیشتر از تو هیچ نخواهد و تو  برایش تمام زندگی باشی

.

.

.

.

اس ام اس دوست داشتن ۹۳   
زمزمه ی سرانگشتان باد
در خواب خوش گیسوانت
زیبایی شاعرانه ای ست
که دلم را به بازی میگیرد

.

.

.

.

اس ام اس دوست داشتن عاشقانه   
ﺩﺭ ﺟﻨﮓ ﺑﺎ ﺗﻮ
ﻣﻦ ﺑﻪ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ
ﯾﮏ ﻟﺸﮑﺮ ﺷﮑﺴﺖ ﺧﻮﺭﺩﻩ ﺍﻡ

.

.

.

.

اس ام اس دوست داشتن عشق   
از تپش های قلبم
خواستنت را که بگیرم
می ایستد

.

.

.

.

اس ام اس جدید دوست داشتن   
نمیدانی چه حالی میشوم من وقتی همه ازمن حالتورامیپرسند

.

.

.

.

اس ام اس دوست داشتن جدید ۹5   
گاه از نوازشش اشک می ریزی
و گاه از لحن تندش بی اختیار می خندی
دیوانگی  عشق به همین سادگیست


منبع: amirfb.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Autosurf Websyndic >